sábado, 15 de dezembro de 2007

pretty good year

Tears on the sleeve of a man
Don't wanna be a boy today
Heard the eternal footman
Bought himself a bike to race

posso ser eternamente criança?
posso simplesmente continuar a acreditar nos outros?

And Greg he writes letters
And burns his CDs
They say you were something in those formative years

poderei confiar na bondade de um estranho
(ou-talvez-não-tão-estranho-assim-mais-como-um-velho-conhecido)
fechar os olhos e agarrar a mão que me estendem...
e dar aquele passo em frente?

Hold onto nothing
As fast as you can
Well still pretty good year


fi-lo tantas vezes que já não me lembro quantas...
coloquei eu mesma a venda sobre os meus olhos
e dei o passo em frente para o abismo...

Maybe a bright sandy beach
Is going to bring you back
May not so now you're off
You're gonna see America
Well let me tell you something about america
Pretty good year
Some things are melting now
Well what's it gonna take
Till my baby's alright


e acreditei tantas vezes nas nuvens debaixo dos meus pés...
que só dei pela queda quando estava no chão...

And Greg he writes letters with his birthday pen
Sometimes he's aware that they're drawing him in

Lucy was pretty

Your best friend agreed
Still Pretty good year


apesar de tudo...
i still believe...

a somewhat-quite-strange-and-little-painful-but-full-of-experiences-
and-friends-and-in-the-end-i-can-even-say-pretty good year...



Sem comentários: